Veelgestelde vragen
Bij onze winkel kun je gratis parkeren.
Ja, veel meubelen als banken, tafels en stoelen kunnen in een andere kleur/maat besteld worden. Wij nemen contact op met de leverancier voor de levertijd. Vraag naar de mogelijkheden en de voorwaarden bij de informatiebalie in de winkel of neem contact op met de klantenservice.
In de winkel zijn meerdere rolstoelen aanwezig.
WoonStore heeft kadobonnen in 4 bedragen (€10,- €15,-, €20,- en €50,-)
We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Je kunt ons e-mailen of telefonisch contact met ons opnemen via 010 - 258 42 00.
Klik hier voor de openingstijden van WoonStore
Nee helaas, alleen geleidehonden mogen onze winkels in.
Je kunt contant of met PIN betalen. Creditcards worden niet geaccepteerd
Geen ballenbak, maar een leuke speelhoek voor de kleintjes in het restaurant gedeelte. Jouw kinderen kunnen hier terecht, op eigen verantwoording.
Terugbrengen of ruilen is in principe geen probleem. Wel gelden de gebruikelijke voorwaarden zoals binnen 14 dagen na aankoop, het tonen van de originele aankoopbon, het artikel is onbeschadigd/niet gebruikt en zit nog in de originele verpakking. Bij retourneren van de aankoop wordt het bedrag gerestitueerd via retourpinnen. Als je aankoop is geleverd door de transporteur van WoonStore vanuit de winkel, halen zij je retourzending ook weer thuis op. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken. De kosten van zowel de heenzending als de retourzending zijn voor eigen rekening. Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen, planten, beddengoed en sale-producten met 40% of meer korting kun je niet ruilen of retourneren.
Klik hier voor de transportvoorwaarden.
Klik hier voor de afhaalvoorwaarden.
We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Je kunt ons e-mailen of je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 010 - 258 42 00.
Online kunnen wij scherpere transporttarieven aanbieden, omdat goederen doorgaans rechtstreeks vanuit een centraal magazijn worden geleverd. Dat wil zeggen, dat deze meubels reeds ingepakt zijn en dus sneller in te laden in de vrachtwagens van onze externe transporteurs. Dit (kosten-) voordeel wordt uiteraard doorgezet naar de klant. Vanuit de winkel wordt transport vanaf de verkoopunit naar het adres van de klant aangeboden door onze transporteur.
Dit formulier kun je gebruiken om de overeenkomst te herroepen. Vul het formulier volledig in en verstuur het samen met je order.
Dan mag je de artikelen in de originele verpakking tot 14 dagen na aankoop kosteloos retourneren in onze winkel óf op eigen kosten terugsturen via de post. Gebruik hiervoor het retourformulier. Let op: op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen, planten, beddengoed en sale-producten met 40% of meer korting kun je niet ruilen of retourneren.
Ben je niet tevreden met je aankoop? Wat jammer! Volg de volgende stappen om je aankoop te retourneren:
- Download hier het retourformulier of gebruik het meegeleverde exemplaar en vul het volledig in.
- Verpak de artikelen in een stevige doos zodat ze niet beschadigen. Plak het adreslabel van het formulier op de doos
- Verstuur het pakket. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening, daarom verrekenen we de kosten van een onvoldoende of ongefrankeerde zending met je terugbetaling.
- Bewaar de verzendbevestiging goed, je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging als het pakket is aangekomen in ons magazijn.
- Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.
- De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Dit geldt ook voor de kosten van de heenzending als je niet de hele bestelling retourneert.
Het retourformulier vind je in het pakket bij je bestelling. Je kunt altijd een nieuw exemplaar downloaden en printen. Klik hier voor een nieuw retourformulier.